onsdag 8 november 2017

Hej Lund!

Inte många timmar och en aning hackig sömn blev det,
men en egen stuga med allt så vaknade vi upp och kaffet var redan klart.
Kändes som att bo på ett kollektiv, men ändå inte så konstigt.
Uppfräschade och klara åkte vi in till city för ett hotellbyte.
Thorsten skulle checkas ut från sin tillfälliga lägenhet och in på ett fyrstjärniga More.
Medan Mats Björke skulle flyttas ifrån vår stuga till ett rum intill Th.
Jag som medproducent och Flinck's assistent ska då vara med vid detta så klart.
Ett riktigt fint rum blev han tilldelad måste jag erkänna.
.
.
Incheckade och ha fått ställa av sin packning och komma på plats,
så var det sen dags för att åka till Stadsteatern allihop och rigga samt repa inför kvällen.
Det första jag ser utanför teatern är den allra Första affisch jag skapat ♥
Vi blev snabbt installerade backstage och i logerna. Redo för kvällens insläpp.
Thorsten lämnade även ett avtryck på sitt sminkbord.
.
.
Sen hade vi lite tid över där man kunde ladda lite eller så.
Jag tog mig ut på gatorna i Lund city för att förbereda lite inför entrén, såsom kassan.
Växla pengar och köpa klicker för att räkna publikantal och sådant.
Publiken rullade in på teatern och strax var det dags!
Äntligen börjar den här turnén att rulla igång. Vi är förväntansfulla och redo.
.
.
.

Nu är det paus och jag passade på att spela in en liten hälsning från Th.
Bjuder er på lite förberedelser bakom kulisserna också.

Inga kommentarer: