onsdag 12 juli 2017

-Trollar du?
.
Måndag kväll kom jag hem till mitt igen.
Inte varje dag man delar tågsäte med en kille som heter Love.
Väl hemma så packade jag upp och fann då även den pappkasse som stått och
samlat damm här uppe i min lägenhet i många månader nu... 
.
.
Träffade igår på ännu en person som tagit bort vänskapen med vederbörande. Trött på det destruktiva beteendet helt enkelt och tycker jag absolut förtjänar att tilltalas bättre!
.
Under 5 år fick jag en kärleksnalle som han tog tillbaka och sedan satte i händerna på henne han beskriver som. äkta kärlek. .Så överraskades jag med en hårddisk också som jag sen fick en jäkla massa skit för att jag fått och som jag tydligen ska visa överdriven tacksamhet för..
.
Bortsett från att vi bara firade hans födelsedagar så var det Jag som stod för hela sista månaden vi bodde tillsammans. Mer värde än en hårddisk iallafall. Så tror inte det blir någon större ekonomiskt förlust att bli av med innehållet i denna kasse.
.
Jag vill iallafall inte ha saker i min lägenhet som tillhör någon som ständigt ska störa sig och prata förbannat illa om mig jämt. Så nu flyttar kassen till soprummet, där skitsnacket hör hemma!!
.
.
Med det sagt och gjort!...
Så är jag iallafall hemma igen och det är dags att blogga ikapp!

Inga kommentarer: