torsdag 29 juni 2017

S☀mmarkvällar

Inledde gårdagen med några timmar i solen intill vattnet.
Blev där även ett trevligt långprat med Lena som jag inte sett på länge.
Jag var och fotade deras bröllop häromåret och de var ju supernöjda med mina foton.
Själva lönen gick dock inte till mig.. .Ibland är jag nog dumsnäll.
Men trevligt var det och kul att ses igen. Vi planerar även in att ta oss en fika.
.
Långklänning, kall öl, solnedgång på en brygga och god vänskap.
Härligt att möta alla trevliga festivalbesökare som Bråvalla lockar till vår stad.
Med musik som strömmar ut och skratt som fördelas i sällskap.
Ett alldeles utmärkt sätt att runda av dagen och inleda lillelördagen till kväll.
.
.
Ja gårdagen blev sjukt lyckad med både liveband, sång och dans!
Det är ju det som gör sommaren. Glada människor samlas under bar himmel ♥

Vi fördes främst tillbaka till 90-talet och jag älskar hur publiken sjunger med.
Kända låtar som får det att spritta i kroppen och fylla dansgolvet.
Livebandet .Duo Jag. bjöd oss på humor med tokiga inslag och dans på borden.
En härlig lillelördag. Sommarkvällar när de är som allra bäst ♥
.
.
Idag har det också blivit en massa socialt. Först var vi 9 st som slog ihop oss,
och nu mot kvällen desto fler. Har lärt känns massa nytt trevligt folk.
Man blir liksom en form av lokalkändis där man liksom kan gå ut själv men alltid ha
några att ansluta med. Precis som i hemstaden där alla känner alla ♥

Inga kommentarer: