fredag 30 juni 2017

Jag duger!

.
Jag är väldigt trogen, jag är ärlig, ödmjuk, anpassningsbar och mycket lojal.
Ändå råkar jag ibland ut för att någon vill ändra på den jag är.
Svartsjuka som inte litar på att jag fattar bra beslut i umgängen och situationer.
Irritation över småsaker där jag borde agera och tänka som den vill.
.
Men om man nu ändrar på mig, så blir jag ju någon helt Annan. Är det vad man vill?
Nu var det länge sen, men jag är klart lyckligare när jag får vara den jag är.
Det finns inga bråk eftersom ingen startar dom. Desto mer tid till skratt och bra stunder.
Ju mer man uppskattar mina fina egenskaper, desto mer av dom får man.
Gör jag fel så lär jag mig snabbt, men framförallt så ser jag till att göra Fler rätt.
Så var med och trivs eller hitta någon annan att leta fel på ♥

Inga kommentarer: