torsdag 16 mars 2017

Energiflöde ★

- Dagens lästips Här!
.
Jamen visst blev det ännu ett härligt energipåslag igår ♥
Jag tog cykeln iväg söder ut igen och upprepade mer eller mindre min utflykt.
Har ännu inte haft med mig kaffetermos ut, men känns ju lockande.
Vilka sprudlande vårkänslor man får när man ser hur naturen knoppar i solen.
Grönskan smyger sig på och blommorna sätter sin färgklick där i.
Det är så skönt att få falla in i detta mentala lugn och låta tankarna fara fritt.
Sortera sitt inre utan större ansträngning, skulle man kunna säga.
Men det är också i tystnaden jag hör som allra mest. Där finner jag svaren ♥
.
.
.
.
Sen på kvällen hamnade jag framför. Det Okända .på tvn.
Det visade sig att pojkvännen själv har förmågor som han ärvt av gammelfarmor.
"Du känner dig lugn när han tar på dig va?" frågade mediumet flickvännen.
Ja det visade sig att han även har en healande förmåga och fick sen testa en övning.
Jag tyckte det var ett intressant avsnitt, då jag känner igen mig själv.
.
Vi alla vet ju att Allting är energi, så detta är ju inte så flummigt egentligen.
Vissa är bara mer Känsliga för att känna in och läsa av energierna.
Jag är ju en sådan som är skeptiker tills jag bli överbevisad. Tycker det är viktigt.
Sen är det ju så att det Tar även energi att vara öppen för att känna in..
Man blir även extra överkänslig mot konflikter, drama och så kallade energitjuvar.
Så stunderna av egentid då och då är nödvändigt för återhämtning.
Jag avslutade min trevliga gårdag med en form utav meditation i sängen.
Sen sov jag inte bara djupt. Jag drömde större än på länge ★

Inga kommentarer: