onsdag 8 mars 2017

Kvinnodagen ♥

- Dagens lästips Här!
.
Förra veckan var generellt reflekterande men även vissa sömnlösa nätter.
Sitter och skriver på ett inlägg angående killar och deras avsikter.
Men också hur det slagit mig om hur vanligt detta är och kvinnor lär sig att va på sin vakt.
Hur. "Jag litar på Dig men inte andra killar" .-argumentet ofta avslöjar dom Själva.
För det är klart de blir osäkra på andra, när de vet va de själva gör i smyg.
Medan killar som rent av trivs med att ha många vänner, ofta blir en bra killkompis.
De brukar liksom veta vad respekt är och ser kvinnan som något Mer.
.
Medan tankarna går varma och jag försöker titta översiktligt,
så skriver jag mina rader allteftersom. Ett blogginlägg och även en undran om varför?
Är killar så allmänt kåta och socialt inkompetenta att de har avsikter i allt?
Ja det återstår att se... Men tankarna kommer att snurrar vidare denna snöfyllda natt.

Inga kommentarer: