måndag 6 februari 2017

Full fräs

Veckan inleds med att det händer det grejer både högt och lågt.
Nått märkligt ultimatum i en frivillig fb grupp skapade så klart diskussioner.
Admin ville bestämma vart man ska vara medlem och inte,
pga att denne själv hade en personlig osämja med någon annan grupp skapare.
Sympatisökare liksom. Ifrågasatte man ultimatumet, eller varför
namn på vederbörande hängdes ut i gruppen (som blir en form av förtal),
så blev ens kommentar först borttagen och sen blev man blockerad.
.
Mer då? Jo min brorson var med i Malou Efter Tio idag...
Nu kaos med brandbilar, lyftkran, ambulans, polisbilar och en massa andra
tjänstebilar som spärrat av hela området utanför mina fönster. Med blinkade lampor,
pressfotografer och en lustig doft som samtidigt sprider sig efter explosionen..
Det händer alltid grejer på min gata och jag har alltid första parkett.
Dock är det himla skönt att polis och rättsväsen är här i helt andra ärenden.
.
- Artikel & video här!
.
Ja jag tycker ju helgerna generellt är tråkiga och händelselösa...
Så varför inte börja veckan med att all spänning händer på en och samma gång.
Spänning? Ja det var ju passande ordval med tanke på olyckan, haha!

Inga kommentarer: