söndag 12 februari 2017

Under fullmånens sken ♥

.
Det har varit en mäktig syn detta event att se så många aktiva pokéstop.
Men också att slå sig samman med alla härliga spelare.
Under våra långpromenader har vi väl varit omkring 20 personer som mest.
Några ger sig av och andra tillkommer i gruppen. Faktiskt trevligt!
En salig blandning av folk. Många känner jag och andra är trevliga att lära känna. 
Titta! Dessa rare fynd gjorde jag på bara En kväll.
Synd att laprasen med hade så låg CP, då den ju hade så himla bra IV.
.
.
.
.
De friska promenaderna i stan är också att uppskatta.
Jag tycker kvällarna förstärker stadens vackra områden lite extra just nu ♥
 "Kärleksparken".är som allra vackrast när fullmånen lyser starkt där bakom
och snön lyses upp av den vackra belysningen som pryder träden 
.
.
.
Ja i onsdags satte som sagt Valentines Day eventet igång i Pokémon Go.
Även om man håller sig utomhus mestadels, är tv-soffan ändå ett måste denna helg.
Iallafall när det är både Mello och QX galan. Är ju lite som en folkfest.
Då gillar jag att klä upp mig lite och ha lite extra gott att dricka och mumsa på.
En skön stund i solarium inför helgen gjorde mig faktiskt också gott 
.
.
.
Snart är det ju även Valentines Day på riktigt också 
När en viss person skyltat med att ha sovit över hos en kvinnlig vän samt
haft tätt umgänge med en annan som sedan stått i tunn bh framför dennes kamera,
så tar omgivningen så klart för givet att det är fritt fram hos mig...
Så jag fick en förfråga av en gemensam att ses på just Alla hjärtans dag. hm..

Inga kommentarer: