fredag 16 december 2016

Tomtemor ★

.
Herregud så skönt det var att landa i soffan denna kväll.
En välförtjänt och riktigt god öl och en blödig stund framför Hjältegalan.
Jag är så himla svag för eldsjälar och varmhjärtade handlingar ♥
I en kall och hårt värld som denna, så värmer det extra gott med fina människor.
Absolut värda att hyllas och inspirera oss alla att vårda varann ♥
Det blev ännu en dag av julklappsjakt i de olika områdena.
Osminkad men ändå uppklädd i klänning, stickat och nyanser av grått.
I köpcenterna finns det dansande barn och körsång som sprider stämningen.
Hittade inte allt jag sökte förrän jag kom hem och fick en idé
Nu känns det tryggt och bra igen. Förhoppningsvis en lyckad fin julklapp ♥
.
I övrigt är det idag en vecka kvar tills jag fyller år.
Inget jag ska fira så storslaget, men lite mys med de närmaste blir det ju.
Börjar bli dags att ta fram resväskan och börja packa.
Nyår är fortfarande ett oskrivet blad. .Firas antingen där, eller här.

Inga kommentarer: