lördag 3 december 2016

Katshing ★

.
Vad lustigt. Ena natten drömde jag att jag var gravid.
Natten därpå, drömde jag istället att jag skulle amma min nyfödda..
Märkligt att sådant man aldrig upplevt kan kännas så verkligt.
.
Barnfamilj eller inte, så finns ett hem med sysslor att ta hand om.
Idag tog jag mig först iväg till Maxi för att handla lite.
En ny golvmopp var ett måste då förra gick sönder härom veckan.
Blir en rejäl tur att ta sig iväg dit ut med cykel i kylan.
Man jag är ju duktig på att göra mina ärenden till små äventyr.
.
Att sen komma hem trött och upptäcka denna sällsynta rosa tjockisen,
måste väl ändå vara höjdpunkten idag. Plötsligt händer det!
.
En annan upptäckt som jag precis gjorde är att vi gått in i lördag nu.
Trodde det var torsdag! Vart tog veckan vägen liksom haha!

Inga kommentarer: