lördag 17 december 2016

Progress ★

Det är lördag och bara en vecka kvar till Julafton.
En del är ute och festar, men jag går fortsatt runt på mina pokéjakter.
Vill jag ha sällskap så är det alltid bara nått samtal bort.
Vi är ju ett helt gäng som håller ihop och har lärt känna varann bra.
.
Veckan började med att. Niantic .gick ut med nyheter.
Världen väntade spänt och det var kaos online inför vad som skulle komma.
Pikachu i tomteluva och helt nya pokémon bebisar i ägg fick vi.
Inom de första timmarna hade jag fått ihop 13 tomte pika + en tomte raichu.
Ingen bebis kläckt ännu, men däremot lite annat kul under veckan.
Mycket är tack vare veckans nya nest migration.
På översta raden ser ni det som jag utvecklat som helt nytt i pokedex.
På nedre raden ser ni några av de kul vilda fångster jag snubblat över på mina jakter.
Har även hittat tre stycken nya Ditto, varav en fångades här hemma.
I dagsläget har jag nu 138 i pokedex och närmar mig level 30. En bra vecka!
I övrigt sitter jag i några gym fortfarande och kan då köpa i shoppen.
.
Vi brukar alltid få så himla kul event och nest när jag ska resa bort,
men denna gång hann jag nyttja dom Innan jag reser iväg.
För er som Inte spelar är detta inlägg säkert obegripligt, men så får det vara.
Jag spelar för gemenskap, samt att det är lite som terapi i vardagen.

Inga kommentarer: