tisdag 13 december 2016

Lucia ★

Vad kul det är att få hem allt fint jag beställt på. Wish.
Stickade baggy mössor och handledsvantar, eller vad man kan kalla dom.
Både grått och svart kommer passa fint till min ullkappa.
När jag växte upp fanns det en som blev min bästa vän.
Barndomsvänner på riktigt och den jag har allra flest minnen ihop med.
Fast att vi numera bor långt ifrån varann så brevväxlar vi.
Förra veckan valde jag att skicka med en mindre gåva, dubbeltrisslott.
Hon fyller år 6 dagar före mig och i övrigt är det snart jul.
Idag var det istället Jag som blev väldigt glatt överraskad i brevlådan.
En superfint julkort och två lotter. Vinst på Båda dessutom!
Tack snälla fina du!. Tänk att så små gester kan sprida ett leende ♥
.
.
En lugn men riktigt skön Lucia under fullmånens sken.
I veckan ska jag ut på lite julklappsjakt. Roligt att visa uppskattning.
De som stöttar mig till vardags kan liksom få något tillbaka ♥
Julen spenderas hos mamma, medan nyår står som ett oskrivet blad.
Tänk vad fort tiden rullar fram helt plötsligt..

Inga kommentarer: