lördag 31 december 2016

Från öst till väst ★

- Tidigare inlägg
.
Min syster var uppbokad på jobb, men vi ville ju ändå gratta henne
så jag och mamma anordnade som sagt ett mindre förfirande på torsdagen.
Det var kul att slå in paket, samt dekorera i köket tillsammans.
Min nya söta khakigröna klänning invigdes och jag gjorde lockar i håret.
Visst blir det en rejäl förändring från platt till lockigt ♥
Sen kan man sätta upp överhåren lite grann om man vill, eller tillägga hatt?
.
.
.
Jag och mamma har också haft små stunder av gemenskap.
Som den årliga lutfisken tex. Jag älskar de stunderna av mys vid köksbordet ♥
Nu kunde syster jobba som planerat och vår packade bil bar iväg öster ut.
Ja dagen före Nyårsafton reste vi hem till mig i Norrköping.
Från ett julfirande i väst till ett nyårsfirande i öster. .Blir trevligt detta ♥

Inga kommentarer: