måndag 28 november 2016

Resultat ★

- Tidigare inlägg
I år införskaffade jag mig en ny unik adventsljusstake.
Inredet kan man lyfta ur ifall man föredrar blockljus. Två i en kan man säga.
För att passa in valde jag att betsa lådan med ett lager mörk ek.
.
.
Glasljus doftar härlig kanel och mitt handplockade granris står i vatten.
I naturen tog jag även med mig både kottar och kastanjer hem.
Några är dekorerade runt om blockljus på soffbordet och resten är i glasburkar.
Den stora krukan ni ser med granris var för övrigt vit ifrån början.
En fårfäll på en stol och en annan liggandes över sängen.
Less is more, som jag brukar säga. Man behöver inte en massa plotter överallt.
Krävs ganska små medel och lite fantasi för att adventspyssla ♥
.
Ny vecka och dags att förbereda sig inför magnetröntgen i Motala.
Se till att dygnsbiljett är redo att aktiveras. Inget smink och bort med piercing.
Efter skallen är kollad, tänker jag unna mig en heldag i länet ♥

Inga kommentarer: