söndag 10 juli 2016

Söndagen ♥

.
Blev visst rätt fint och varmt väder även denna dag.
Missade ju stora delar av lördagen, så försökte ta igen detta lite idag.
Tänkte att man får passa på för snart är ju SM-veckan över.
Dock så var jag dessvärre lite nedstämd och frånvarande denna dag..
Men kameran var med och några foton blev det allt ändå.
.
.
.
Så riggade de upp på torget för .TV-sändning i SVT.
Då det blev förskjutning i schemat, så bjöds publiken ändå på lite underhållning.
Självaste domarna i Taido visade upp sina talanger med någon battle.
.
Sen kom sändningen igång och jag stod såklart mitt emot alla tv-kameror.
Efter Taido, .så stod brottning på sändnings schemat.
Snabbt riggades samma yta om till detta och intresset hos publiken väcktes.
Lite överraskande nog ställde sig min hemstad framför mig!
Visste inte ens om att Lidköping var med, men jag hejade och de vann.
.
Lite intressant hur fysiska och intima killar kan bli inom sporter.
Men privat vågar de knappt ge varann en kram ens.
Ett rejält stöd ifrån publiken fick iallafall ett flertal av de tävlande.
.
.
I solnedgången bjöds det på Jetski i .Strömmen.
Vore riktigt kul att prova en sån där nån gång! Ser jätteskoj ut ju!
.
.
Söndagens avslutades med att sända EM-finalen på storbilds-TV.
Man samlas alltså för att se fotbollen tillsammans. Öltält finns om man önskar.
Eftersom det var en avgörande match valde jag att vara en i mängden.
Kul att det händer något annorlunda och trevligare i grupp.
Bättre än att sitta ensam hemma och häcka framför en dator eller tv, .anser jag.
Det har varit en lång dag och imorn ringer larmet tidigt.

Inga kommentarer: