onsdag 13 juli 2016

★ En riktig show!


Näst sista kvällen och näst sista konserten för SM-veckan.
Jag hade ångrat mig i det sista, tills jag såg ett liveklipp på facebook.
Då var jag snabbt iväg på cykeln. Tur jag bor nära torget!
Hoffmaestro .väckte leende på hela publiken med sitt enorma lyckorus!
Är riktigt glad att jag ändå valde att se konserten ♥

Josefina Dernsjö Photography
.
De frågade publiken vilka som sett dom live tidigare.
Hälften var trogna fans och den andra halvan såg dom för första gången.
Men jag är säker på att den halvan Blev fans efter denna kväll.
.
Kaliffa .och de andra grabbarna öste totalt på scenen med dans, närvaro och show!
Scenen skakade, vatten sprutade och handdukar kastades ut.
De fick hela publiken att dansa till vänster och sedan till höger i grupp.
När konserten avslutats, hoppade idolerna ner för att kramas vid scenkanten.
Det kallar jag att verkligen visa sin publik uppskattning!
Har förmodligen aldrig sett en så glad och nöjd publik lämna platsen.
För detta var då ett band som vet hur man bjuder på show ★

Inga kommentarer: