måndag 2 maj 2016

1 Maj ♥

.
Självporträtten. fick vila medan jag tog tag i första maj.
Så snart den långa MC kortegen passerat, var jag på väg till Media Markt-mässan.
På bussen fick jag trevligt sällskap av en nyckelpiga ♥
På mässan bjöds det som vanligt på korv med bröd och kaffe.
För övrigt var det som alltid ansiktsmålning, uppvisningar och erbjudanden.
Inne i varuhuset fick man prova elektronik och ta smakprover.
.
.
När artisterna klev upp var min kamera redo i högsta hugg. 
Jag fick många foton att välja bland och här nedan är iallafall några av dom.
Ace Wilder .var först ut. Sedan drog .Samir & Viktor. upp tempot.
★ Givetvis fick publiken vara med på en groupie också!!
.
.
.
Avslutningsvis var det freestyle uppvisning i motorcross.
Vädret kunde inte bli bättre! Riktigt t-shirt väder med strålande sol och stillvind.
Vi nådde upp mot 16 grader. Vad kan man inte älska med det ♥
Höll på att missa hela mässan för att jag hade glömt när det är.
Glad att jag kom hit på sista dagen iallafall. Hade ändå några ärenden hit.
Utmärkt tillfälle att passa på att inhandla min externa hårddisk.
Att veckan var tung känns bortglömt. Nu känner jag bara stor Tacksamhet ♥
.
Ser fram emot att sätta mig och framkalla mina självporträtt,
men först ska jag dra ner tempot och få lite färg i den strålande solen 

Inga kommentarer: