tisdag 9 februari 2016

Tack ♥

Det sprids mycket kärlek i landet denna veckan ♥
Det är ju. Vänliga veckan .som sedan avslutas med. Alla hjärtans dag.
Egenskaper och beteenden som vi bör visa året om, enligt mig.
.
.
Idag har vi tjejer pratat om självkänsla och självbild ♥
Lyft upp de positiva egenskaperna hos oss själva och även hos varandra.
Skojfrisk, vis och glad, stack ut i min personlighet.
Vi har bidragit med många skratt och blivit bjudna på semla.
Jag är hemkommen från duggregnet och tänder upp ljus.
Ska nu hugga in i tacosalladen jag gjorde i helgen. Denna goda kallrätt!
.
.
Det lönar sig alltid i längden att vara vänlig under året. 
Ibland kommer kanske inte uppskattningen tillbaka från just de personer
man själv gett sin tid och hjärta till, men så är det ju med karma.
Idag sätter jag mitt fokus på just. Tacksamhet ♥
.
.
- Vad dominerar?
- Ditt fokus blir din verklighet

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

MMM ser gott ut det där och så fin du är <3 <3