måndag 1 februari 2016

Äntligen Måndag ♥

.
Ja det är fyra veckor sedan jag reste hem efter julhelgerna.
Dessa veckor tycker jag att helgerna varit jobbiga..
Även om dagarna inte skiljer sig så mycket, så föredrar jag veckorna.
.
Igår kväll försökte jag ändå lätta upp det hela med lite sång.
Blir ju alltid så Glad av det. Men kände mig inte helt närvarande..
Trots att jag flitigt använder sov och relaxappar på senare,
så somnade jag inte förrän vid sjutiden imorse!!
.
Min grupp var ledig förra veckan från våra stödsamtal,
men imorn är det igång igen. Skönt att ha en anledning att gå upp..
Vi ska göra ett besök på en barn och ungdomsavdelning.
.
Jag finner det väldigt svårt att acceptera hur livet har blivit.
Lever ett liv jag inte är van vid och inte trivs med.
Eller snarare.. Vart tog mitt liv vägen?..
Resultat och utveckling är vad som driver mig. Min morot.
Har pratat med läkaren och hoppas att en bra lösning väntar i brev.
.
I skrivande stund avnjuter jag en kopp varm choklad.
Påminner mig själv att tänka positivt och ha tillit till framtiden ♥
.
#bekind

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det man mår dåligt av göra man sig av med. Enkelt! Go girl!

Anonym sa...

Just vad jag gjort "Anonym"...
Det finns två sidor av myntet

Anonym sa...

För att göra "Anonym" äkta nöjd så har "Druttizen" äntligen tagit sitt förnuft tillfånga och gjort slut med det där misshandlarsvinet, med sin döda morsa och sina äckliga ungar, som förstört hennes liv och alla andras under tre års tid...
(Hoppas nån slår ihjäl den där fan som stalkat, våldtagit och enbart förnedrat och fysiskt misshandlat henne konstant och förbjudit henne från allt som är värt att leva för)...
Eller hur "Anonym"?
Stackars hon har absolut inget med saken att göra, inget deltagande...

Anonym sa...

Undra om "Anonym" minns när jag plockade bort denne från tågspåret inför självmord över olycklig äkta kärlek?
Eller vet "anonyms alias" om verkligheten när jag haft ungefär samma ömkande åsikter inför en, (då vän tydligen)?

Anonym sa...

Va bra! Då lämnas hon ifred i fortsättningen. Allt klart!

Anonym sa...

http://arnekarl.blogspot.se/
Absolut

Anonym sa...

"Anonym"... se till att de och även NI håller henne borta från "kvinnomisshandlaren"!
För det finns uppenbart en sida av myntet och ett intresse av vara hennes 'utvalda'...(?)

Unknown sa...

Intressant

Unknown sa...

Finns det något namn det pratas om?

Unknown sa...

...tyst det blev...

Unknown sa...

Vad sägs om att låta OSS reda ut VÅRT?
Utan 'hejarklack'...

Unknown sa...

Jag må varit, på alla vis, svartsjuk, kontrollerande, förbjudande och allt vad man kan hitta fram i alla ordböcker!
Men det är ALLTID TVÅ i TVÅSAMHET!
Jag FÖRSVARAR ALLTID 'min familj' FÖRST oavsett!
Min innersta cirkel...
Hårda ord som blir "konsekvenser utifrån KÄNSLOR till handlingar" JOBBAR jag stenhårt med!
De energier utanför som inte tror på mig är DESSAS egna konsekvenser, utifrån SINA känslor-handlingar och konsekvenser!
KÄNSLOR styr HANDLING
och resulterar i KONSEKVENSER!
Vilket jag anammar STENHÅRT!
Vill man leva med MINA misstag som argument till ett eget bättre...
FUNDERA en stund!

Unknown sa...

"Anonym(a)"???