tisdag 26 januari 2016

Namaste ♥

.
På senare månader har jag gjort en stor rensning på vänner och bekanta.
På sociala medier, likaväl som kontaktboken i mobilen.
Allt ifrån passiva kontakter, till folk som Tar mer energi än vad de Ger.
.
Många personer är borta och få personer är kvar, men hellre det....
För ärligt talat är jag hellre Ensam, än i Dåligt sällskap.
Visst kan det kännas Tungt. Att stänga dörrar och Acceptera läget.
Men på ett sätt lättsamt att släppa fel folk. Att istället ge utrymme till bra folk.
Får se detta som ett vitt papper. Här kan jag måla vad jag vill.
.
.
.
.

7 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Helt rätt, men så blir det ett tag , tills du hittar rätt människor det kommer , och i en annan stad också
Puss och Kram

Josefina sa...

Hemmet Är Min Borg sa...

Läk dig under tiden <3 <3

Unknown sa...

Härligt att mamma vann sin docka :)
Hoppas du finner din äkta dröm gumman...
Styrka till dig hjärtat

Josefina sa...

En dag kanske du lär dig att man Aldrig kan VINNA kärlek!

Den där navelsträngen du envisas att älta om än idag...
Snarare dags att Du klipper den till Din mamma och börjar Leva?
Du fyller 45 och pratar med din döda mamma, mer än jag pratar med min Levande!
Dags du lär dig att ta vara på relationer som finns på jorden istället.

Unknown sa...

Jag kommer träffa rätt jag med en dag. Någon som älskar mig äkta och nöjer sig med att ha bara en pojkvän hemma i sin soffa...
Min döda mamma...

Josefina sa...

Du är ju väldigt fokuserad på dig SJÄLV. Vad DU vill Ha!

Ja du har ju faktiskt suttit i många singeltjejers soffor nu, så jag förstår att det är dags att välja En av dom. Eller varför inte välja någon av de "sexiga" tjejer du flörtat med bakom min rygg på nätterna, så slipper jag få fler skärmdumpar om ditt beteende. Eller varför inte välja hon du dejtade offentligt för ett år sen? Dög inte hon heller till slut?

Ja lycka till att träffa Din rätta.
För jag är då trött på att höra att Min ärlighet och Min kärlek ALDRIG duger! Är också jävligt trött på hur alla Jag säger Hej till, automatiskt är en "pojkvän" i dina ögon. Medan du Själv var vän med ditt Ex och ljög upp i ansiktet på mig om det. Ja du vet, hon som även berättade om din äldsta son, som du lyckats ljuga mig upp i ansiktet i hela 2,5 år.

Men DU vill ha äkta kärlek. Du du du..
Men det finns säkert Nån tjej där ute som gillar att Aldrig bli litad på!