fredag 1 januari 2016

★ hApPy NeW yEaR ★

.
Långpromenader med Alwin, bara han och jag.
Bus i trädgården och massa mys i soffan, har det givetvis blivit.
Semlor?! Jo men visst, så blev det också. - (Tack grannen)
Så har jag slagit in paket inför systers födelsedag med.
Blev lite pyssel med de här paketen. Klippte hjärtan och hade mig.
Man kan säga att jag la ner lite kärlek ♥ 
.
.
Så blev det Nyårsafton. Årets allra sista timmar att fylla.
Jag klädde upp mig till svart långklänning och en stek åkte in i ugnen.
Med potatisgratäng och en kall Heinekken, så blev det mums ♥
Detta nyåret firades in med närmast familjen.
Vi hade en lugn, men mycket trevlig kväll i gemenskap.
Vi spelade sällskapsspel i köket med tända ljus, choklad och snacks.
Ett alldeles utmärkt sätt att umgås med varandra ♥
.
Vi skålade in tolvslaget och tittade på alla fina fyrverkerier.
Grannarna i området bjuder minsann på fina sprakerier att avnjuta.
Syster som ju fyller år på Nyårsdagen, fick Grattis kram ♥
.
.
.
Ja nu har man vaknat upp till en ny dag. Ett nytt år.
Idag ska jag locka håret och bli fin. Vi ska fira systers födelsedag.
.
Tack 2015 för alla lärdomar du berikat mig med.
Välkomnar in ett nytt år fyllt med värme, många skratt och fina minnen ♥
Gott Nytt År .och riktigt. God Fortsättning!

Inga kommentarer: