lördag 12 december 2015

Julstämning ★

.
En solig fredag, övergick till regn då mörkret föll sig.
Kvällen bjöd på julstämning, skratt och fantastisk underhållning.
Jag var nämligen på Carola's julkonsert
I våras kunde jag prata med henne då hon satte sig på huk framför mig.
Denna gång pratade vi inte, men hon ställde sig framför mig.
Jag satt ett par rader bak i parkett, kan nämnas.
Min recension av kvällen publiceras givetvis så snart som möjligt.
.
Efter konsert var det ett skönt drag även på bottenvåning.
Man kunde se ner på en julbordfest med Lalles Bodega på scen.
Inget jag deltog i såklart, men härligt att se ♥
.
.
Valde att tillåta mig lite återhämtning denna lördag,
trots att jag egentligen behöver sätta allt fokus på recensionen.
Är det trött och segt, så är det lika bra att lyssna på kroppen.
Blev en liten titt-in på den mysiga julmarknaden här i gamla stan.
Önskar er alla en riktigt fin Lucia och 3e Advent ★
.
.
.
Tillagt i efterhand:

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Fina foton som vanligt <3 Trevlig Lucia och 3e advent Kram