fredag 18 december 2015

Julgranen ★

.
Det blev en riktigt mysig fredag på stan med mamma och syster ♥
Kycklingtoasts på Henrys, julklappsbestyr, butiker, shopping och julgran.
Jag hade på mig långkjol, klackar, kappan och kände mig extra fin idag.
I år hittade vi oss en riktigt fin och fyllig rödgran.
Jag köpte på mig några fler midiringar i guld och det blev smörgåstårta.
.
.
Även lilla Alwin tycker det är roligt med julgran.
Det doftar skog och den är trevlig att titta på. Bara klapparna som saknas.
Men snart ligger det ju några där och väntar med spänning.
.
.
En trevlig och bra fredag med familjen helt enkelt.
På söndag blir det en sväng till Skövde på dan och julkonsert på kväll.
Kommer bli lika trevligt som det låter ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Åh vilken trevlig dag vi hade och ska göra om, Puss och Kram <3 <3