onsdag 23 december 2015

Happy Birthday ★

.
Dan före dagen och det är min 32-års dag ♥
En dag som började med fluffigt vovve-mys i sängen.
Som ni såg i. tidigare inlägget, .så blev det ett minifirande igår,
trots att jag sagt att jag struntar i att fira mig i år.
Mamma ville ändå baka sin smarriga hallontårta idag.
Vi har även gjort lite ärenden, samt stökat vidare inför julafton.
Titta också så fin, kreativ julklapp jag slagit in idag ♥
.
.
.
Men vad shoppade jag igår då?..
Ljusgrå långklänning, guldhalsband och nubuck-kängor i märket Rosa Negra.
Svarta med gulddetaljer. Mina nuvarande kängor har gett sig.
Har verkligen aldrig gillat guld förrän nu. Tänk så det kan ändra sig.
Den tunna gråa långkoftan köpte jag strax innan jag reste.
Så den är alltså oanvänd. Passade på att få med även den på foto.
Känns riktigt skönt att få unna mig lite. Det är jag värd ♥
.
Jag blir så oerhört glad och tacksam för alla Grattis-hälsningar idag ★
Er omtanke och fina små ord, värmer enormt i hjärtat.
Stärker och lyfter upp mig, ända in i själen. Så tusen gånger Tack!!
.
.
Golven är rena, skinkan står nu klar och Jansson är i ugnen..
Mamma slår sina sista julklappar i detta nu.
Köksbordet ska findukas, men annars är vi relativt klara med allt.
Detta inlägg publiceras samma klockslag som jag föddes på.
Så nu är det bara 1h och 6 min kvar till julafton. 
.
 ♥ Önskar er alla en kärleksfull & God Jul ♥

Inga kommentarer: