onsdag 23 december 2015

Det nalkas ♥

.
En fullspäckad. tisdag, .fylld med trevligheter ♥
Jag gick på stan själv för att ordna med lite hemliga julbestyr.
Köpte även lite presenter till mig själv, kan man säga.
Åh vad kul! Jag är så nöjd!
(Kan visa er i nästa blogginlägg, håll till godo)
.
.
När vi alla kände oss klara med vårt, så samlades vi hemma.
Dock så slog jag och syster i mammas julklapp, innan hon fick komma hem.
Hagelin dök upp lite spontant på kaffe. Det var länge sen.
Grannen kom med hembakade rocky road- kakor och vi bakade bullar.
Sen var det dags att tillaga julens köttbullar också.
Så fyller jag ju år dan före julafton också.
Trots att jag valt att inte fira mig i år, så ville mamma och syster
att vi samlas för iallafall en enklare fika tillsammans.
.
.
Pling Pling!!Klockan har passerat midnatt!
Direkt efter tolvslaget fick jag mitt första Grattis på födelsedagen.
Det var vovven Alwin, som hann före mamma ♥

Inga kommentarer: