söndag 1 november 2015

Guldköping ★

.
Alla helgons dag och Halloween på samma dag.
Riktigt mäktigt att se foton från kyrkogårdar en lördag som denna.
Fylld med tända ljus i överflöd. En wow-upplevelse ♥
.
.
Jag klädde inte ut mig i år, men jag klädde upp mig
och hade äran att närvara vid en fullsatt konsert med Ulf Lundell.
Något som förmodligen kan bli hans sista turné någonsin.
.
.
Mycket hände igår, så från det ena till det andra...
Igår tog nämligen IFK Norrköping SM-guld och det hyllades stort ★
Jag hade givetvis med mig systemkameran även dit.
Live-sändning, Lalles Bodega och omkring 22.000 besökare!!
Även Pekingsonen Krunegård var på plats i folkhavet.
Det var först efteråt, som jag förstod att min plats vid scenen var en lyxplats.
Riktigt mäktigt att få närvara vid en folkfest som denna!
.
.
Förmodligen höll en stor del av folket igång festen ända intill morgonen,
men jag kände mig nöjd med min lördag och traskade hemåt.
Med caramel macchiato intill datorn, flöt framkallningen av mina
Ulf Lundell foton på och jag blev klar innan läggdags.
Några av mina foton är nu publicerade på kultursidan.nu . - Se här!
.
Jag har laddat skafferiet med snacks i syfte att avnjuta till film.
Ni vet en sån där lugn kväll då man kryper upp i soffan med tända ljus.
Blev inte på Halloween, men finns ju fler kvällar ♥
.
Foton: Josefina

3 kommentarer:

K N sa...

Ring mig om du fortfarande kallas flickvän till mej.

Josefina sa...

Du pratar illa om både mig och min familj, trots allt vi gjort mot dig!
Du Kränker mig i flera timmar, flera dagar!
Du hånar mig när jag ber dig Sluta och du skrattar Iskallt åt mina tårar!
När jag säger att du Knäcker sönder mig, kallar du mig "Stackars offer"

När jag blir tvungen att stänga av mobil, istället för att tex ge igen..
Så kommer inget Förlåt. Nej för då blir du ännu värre. Ännu kallare. Ännu elakare...
Även med meningar som: "Så seriös var Du!!",
"Inte konstigt att man super" och "Konstigt man blir dum i huvet"

Nu vill du ha respekt och kärlek som belöning?!?!?!

Trött sa...

Vilket lätt liv en fel fri person måste leva.
Ja menar när det är alla andras fel liksom.