söndag 29 november 2015

Första Advent ★

.
Åter igen sätter jag fokus på glädje och välbefinnande.
Så blev jag till slut klar med .min recension. på fredagens julkonsert,
precis lagom till Så mycket bättre.. Skönt att koppla av!

Direkt efter programmet satte jag mig och sjöng här.
Tänk vad glad man blir av sång. Nyttigt för själ och hälsa sägs det.
Miriam Bryant's tolkning var så himla grym!
Jag spelade in detta strax efter jag hört låten för första gången. 
Alltså. Inte .speciellt inövat, men det bjuder jag på. 
.
.
.
.
Mysigt adventspyssel drog igång här hemma innan midnatt ★ 
Städ och pynt. Glögglasen står i skåpet, redo för trevliga små stunder. 
Jag la mig med ett leende och vaknade upp likadant.
Tände ljus och drack kaffe till Nyhetsmorgon med en glad känsla.
Ikväll reser syster hit och då blir det advents fika ♥
.
.
Intressant intervju

Inga kommentarer: