lördag 3 oktober 2015

Höstluft ♥

.
I början av veckan satt jag bänkad vid datorn...
När jag till slut fick ivägskickad min recension på Thorsten Flinck,
har det därefter varit en relativt händelselös vecka.
.
Kände att det var dags att röra på mig, efter allt inomhus arbete,
så det blev en riktigt skön och höstlig torsdagspromenad.
Himlen kändes mäktig denna kväll ♥
Tänk att himlen på bara 1-2 timmar senare kunde se ut på detta vis.
Magisk himmel med starkare färger än vanligt ♥
.
.
.
.
Jag höll mig även ute under eftermiddagen denna soliga lördag.
Något ärende på stan, men framförallt en nypa höstluft ♥
Promenad med spridda, men kontrollerande tankar över livet.
Jag ser mig omkring och alla umgås. De skrattar och de upplever.
En del av dom är singlar, andra i förhållanden. Oavsett, så umgås dom.
De är på väg nånstans, eller så är gemenskapen enda målet.
Ett liv, som brukade vara en del av även mina dagar.
Kan jag få det där enkla, men njutbara livet igen? När? Hur då?
.
Ironiskt nog så visar de Jim Carrey-filmen "Yes Man" ikväll.
Som handlar om att säga. Ja .till livets möjligheter...

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Som vanligt bjuder du på underbara foton , ja vilket trevlig utflykt du fick ändå
allt det där du funderar över det kommer till dig också ska du se <3 <3
Pöss och Kram