måndag 19 oktober 2015

Hösten ★

.
.
Mitt i höstens vackraste färger, smyger sig julen fram..
En mysig högtid jag riktigt älskar, men helst inte ser förrän närmare advent.
Jag har spenderat alltför mycket tid hemma denna oktober månad,
men några mindre utevistelser har det allt blivit.
Vilket är behövligt, framförallt då man rensar i källarförrådet för fullt.
.
Mycket har redan kastats och ännu mer lär det bli framöver.
Kommer dock ta paus i några dagar för att resa hem till mamma.
Sist jag besökte var vid jul och nyår, så ska bli trevligt ♥
.
.
.
PS. . I helgen blir det vintertid och klockorna ska flyttas.
Kände att jag måste börja i god tid...
Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet.
och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan.
Nu är hela mikron i sovrummet och svår att använda.
Jag höll på en timme iallafall - för det var väl en timme man skulle 
flytta klockorna??! Är helt slut! Det här känns så onödigt på nått vis...
Varje år samma sak och hela vintern måste jag nu vänta på att få flytta 
mikron tillbaka köket igen. Nu blev jag lite orolig när jag läste tidningen,
att vissa telefoner och datorer är självgående...
Undrar vart jag hittar dom då på söndag när jag vaknar?!!
Hoppas att det går bra för er med...! . *hihihi*

Inga kommentarer: