tisdag 22 september 2015

Autumn ♥

.
Dagarna fortsätter att rulla på enligt tidigare inlägg.
Även om molnen dominerar en aning, så har det iallafall varit uppehåll.
Positivt är också att mulet gör sig väldigt bra på foton.
Ibland vet man inte vart man är på väg...
Man väljer liksom att bara promenera. Se vart benen för en.
Rätt som det är finner man ett mysigt ställe, där man slår sig ner en stund.
Det är inte alltid som kaffe och systemkamera är med ut,
men då finns ju mobilkameran, som duger alldeles utmärkt.
.
.
.
Mina samtal fortsätter givetvis. Men mer om det i ett annat inlägg.
Även mina sköna promenader i city lever kvar!
Tidigare kunde man se varje bänk och gräsmatta upptagen.
Folk som njöt vart man än gick. Nu är det lite tommare och tystare.
Träningsfolket är dock fortfarande lika aktiva utomhus.
Efter en skön stund i solarium, är en långpromenad genom stan 
så otroligt uppfriskande! Oavsett väder ❤
.
.
.
I helgen var det för övrigt hela 3 år sedan jag började på Skandiateatern
En dag som ändrade mycket i mitt liv. Minns det som igår.
Kan sakna den arbetsplatsen ibland och alla människor man jobbade med ♥
.Sommarperson som jag är, så ser jag ändå fram emot hösten.
Såsom snygga kläder, myskvällar och naturens alla vackra färger.
Kan lova er fler härliga foton framöver!
Kanske även ordnar en dag där jag tar lite nya självporträtt ♥

Inga kommentarer: