torsdag 13 augusti 2015

Solen ♥

Idag vaknade jag alldeles för tidigt, vid 6 tiden. 
Trots fyra timmars sömn, valde jag ändå att gå upp strax därefter.
Såg inget meteorregn igår. Kollade dock inte länge.
Hade jag haft bil, så kanske man åkt utanför stan och tittat upp.
Det var nymåne också och då får man önska sig ♥
.
.
Eftermiddagen spenderades i solen. Försöker passa på.
Ta igen lite jag missat, kanske också rent av.
Är dock dålig på att ta med mig picknick när jag ger mig ut själv.
Att ha med mig något att äta och dricka liksom.

............................................... (klippet är ifrån igår och idag)
.
När änderna, Douglas och Beata tagit sig en svalkande simtur,
så kom dom för att ligga nära intill i solen dom också.
Vid ett tillfälle tog sig Beata under min solstol och nafsade mig i baken.
Kan lova att jag blev lite överraskad då jag låg där och blundade.
Dock inte på nått elakt vis. Tror hon undrade om jag hade mat.
.
Lite intressant att smyglyssna på yngre tjejgäng, som ligger intill.
Kroppsideal, resor, jobb, killar, barn med mera...
Någon tjej var nöjd med sin kropp, nån annan ville byta personlighet.
Man måste åka på En weekend på våren och En på hösten, tyckte någon.
Någon tjej ville Inte ha barn, för då blir man ju låst i livet,
medan en annan älskade tanken på en familj att komma hem till,
samt att få se sin lilla knott bli glad över att få se en delfin.
Den lilla knott som är hälften henne och hälften av den hon älskar.
Ja, många samtalsämnen hann det allt att bli.
.
Det blev väl strax över 3 timmar i solen idag.
Så kan lova att jag är lite kräfta nu, innan det övergår till Brun färg.

Inga kommentarer: