måndag 17 augusti 2015

Halvtid?

Igår den 16e. Idag måndag och åtta veckor...
Sitter med mitt kaffe och tittar upp över dataskärmen, som jag brukar... Där är... tvn.
.
Har varit en jobbig vecka och helg...
Minns inte när jag skrattade senast, eller då något fick mig att le senast. Inte ens roliga klipp eller glad musik har fungerat ju..
.
Slängde sopor igår, annars har jag inte varit utanför dörren sen jag såg fyrverkerierna smattra bakom husen i city. Det var i fredags. Vilket innebär att jag tyvärr även gått miste om det fina vädret...
.
Tänkte iallafall tvätta håret och försöka ta tag i det hela. Om inte annat ta mig ut imorn. Typ ladda på busskortet.. Det skulle underlätta att komma ut..
Känns som livet går i nån jäkla halvtid nu...
.
.
Vad har Jag nånsin gjort för att förtjäna detta?..



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Det som jag har sagt några gånger till dig <3 följ ditt Hjärta, och vad alla andra säger för stå för dem, ta bort allt vad ANDRA vill och vad andra tycker du ska göra , det är deras problem <3 jag finns för dig
och resten tar vi tag i när du är klar med detta ,ja du vet <3 <3
Pöss på re