onsdag 15 juli 2015

Somrig Tisdagskväll ♥

.
I skrivande stund är det repris av Allsång på Skansen.
Jag älskar ju alla de där programmen, för jag blir otroligt Glad av sång.
Dock har jag missat ett flertal program på senare veckor.
.
Vad jag istället inte missat så mycket utav, 
är alla årliga gratis konserter som denna staden har att erbjuda.
Det är såna där små stunder som förgyller både veckodagar och helger.
Jag älskar ju när det händer något och brukar gå på det mesta.
Igår kväll var det artisten Alina Devecerski som drog igång en fullsatt
Knäppingsborg och jag hamnade som vanligt på bästa plats.
.

Jag missbedömde dock temperaturen och trodde det skulle bli svalt.
Men senkvällen visade sig faktiskt vara riktig skön.
En lättare, somrig klädsel hade gjort sig alldeles utmärkt.
.
Efter konserten och lite mingel, valde jag att ta en omväg hem.
Det blev en härlig promenad genom stan. Skönt att se att så många 
håller sig utomhus i gemenskap dessa sommarkvällar ♥
.
.
.
Jag var hemma vid midnatt och kände mig allmänt nöjd.
Tänk att de där små stunderna i vardagen, kan göra så mycket.
.
Innan jag la mig, ordnade jag med alla foton i datorn.
Det var några veckor sen jag sparade ner till min externa hårddisk.
Såg många fina minnen, som ger blandade känslor just nu ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Åh vad trevligt du har haft , känns skönt att veta , åh så fina foton som vanligt helt underbart att se <3
Pöss påre