söndag 26 juli 2015

Sommarkväll ♥

.
Trots en solig fredag, spenderades dagen inomhus (igen)..
Men efter ett avkopplande bad, så tog jag mig i kragen inför kvällen,
och den sista s.k "Industrisemester" för denna sommar.
.
.
........................................................ ...."ä ni määä"
Jag kom passande till Pontiak och det vill man ju inte missa.
Hade körde sin nya singel också,. dä ni!
.
.
.
.
Det bjöds på en trevlig stämning på Trappan.
Man ser ansikten som återkommer varje vecka för en trevlig stund.
Brudparet jag fotade innan midsommar var också där igen, 
tillsammans med ett av de paren som jag träffade på deras bröllop.
För övrigt så kände jag ingen denna fredag heller.
Faktiskt ganska skönt på ett sätt. Man är bland folk, utan att umgås.
Man blir liksom anonym och kan filosofera för sig själv.
Vilket jag ju tycker kan vara skönt ibland.
Men också något jag haft lite extra behov av senaste månaden.
.
.
.
.
Så blev det dags för Holmentorget och det vi alla väntat på.
Givetvis med systemkameran redo i högsta hugg.
Norrköpingssonen jag inte sett live sen jag jobbade med honom på
en fullsatt Skandiateatern för nu ca 2,5 år sedan.
............................................................................................... Bra drag!
.
.
.
.
Jag kände mig fin i min svarta långklänning.
Pontiak Johanzon roade publiken, Titanix fick folket att dansa
och att Markus Krunegård var höjdpunkten, gick inte att betvivla. 
Så var det även för Min del. En toppen kväll! ❤

Inga kommentarer: