måndag 13 juli 2015

Rota sig..

.
En jobbig natt, men jag blev snabbt mottagen hos en läkare idag,
och efter en timmas besök, gick jag därifrån med både 
sjukintyg, recept och tårfyllda ögon...
.
Utan en större tanke så ledde jag cykeln mot Åbackarna,
som är ett vackert promenadstråk intill Strömmen.
Jag stannade till ibland.. såg ut över vattnet och naturen.
Kände ett lugn inom mig för varje andetag jag tog.
.
.
.
.
När jag ändå var i trakterna, passade jag på att besöka ÖoB.
I söndags tog jag ju City Gross och nästa tur kommer bli ICA Maxi.
Skönt att kryssa av lite behövligheter på inköpslistan.
Men även sådana inköp som baby wipes, som ju är bra på utflykter.
Man skulle kunna säga att "Mona" var packad på hemvägen.
Fick hålla henne stabil, så hon inte vinglade.
.
Man hamnar lite i en annan värld när man ger sig ut så här.
Natur, vatten, blommor och en känsla av harmoni ♥
Nu är jag hemma. Det är ännu en måndag. Idag är jag trött...
.
Lyssna på: Rötter

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Skönt att du fick fixat lite idag <3 och härliga foton du visar , ja naturen gör väldigt skönt för själen i alla lägen ,det ger en ro ,bara nyttigt
Puss och Kram