torsdag 30 juli 2015

Fed up with...

Killing me softly
.
Jag är trött på att hamna i kläm för Andras handlingar.
Är trött på att det ska bråkas om Mig. Jag är ingen ägodel!
Jag är trött på att fälla tårar över sådant jag faktiskt inte kan styra.
Är trött på att händelser och folk ur mitt Förflutna ska ältas.
Då i negativ form och utan att se på sitt Egna liv.
.
Jag är trött på min ärlighet ska sluta med konflikt och kaos.
Är trött på att få reda på undanhållen info i omvägar,
medan det blir ett jäkla liv om Jag skulle missa en oväsentlig detalj.
Jo jag är trött.... sen länge på allt detta.
.
Ska jag gråta, ska jag straffas eller på något sätt motta Skit,
så ska det vara för att JAG gått över gränsen.
Att JAG sagt eller gjort något fel, som Jag får ta konsekvenser för!
Inte för . vad ANDRA säger eller gör. 
Inte heller för . vad som en gång i mitt liv HAR hänt.
.
God natt 
.
"It's better to cry, than to be angry.. 
Because anger hurts others, while tears flow silently through the soul and cleanses you heart"...

Inga kommentarer: