söndag 31 maj 2015

Summering ★


Som en liten fortsättning på förra inlägget,
så har veckan bestått av mestadels jobb inför premiären.
Många möten, samt skrivit manus och program.



Scenen kom äntligen till Strömsholmen och bygget satte igång.
Fraktad med lastbil och en aning försenad ifrån Åmål.
Inte ens spöregnet på torsdags kvällen kunde stoppa bygget.
Anders var en glad chef när scen-skelettet äntligen var satt.


Jag har även under veckan fått ändrade arbetsuppgifter
och kommer tillsammans med Anders att vara programledare.
Istället för scripta dvs. Övriga uppgifter kvarstår - Se här!
Allsången sänds varje onsdag framför publik och tv-tittare.
Ni kommer även kunna se avsnitten via internet.
Idag har jag därför fräschat upp mig med en stund i solarium.
Känns underbart! Är det premiär på onsdag så är det ♥


Har givetvis hunnit med lite annat än jobb också.
I början på veckan blev det ett stor röjande här hemma tex.
Total vår-uppfräschning med städning och tvättstuga.
Även mattor, kuddfodral och soffdynor blev rent. Otroligt skönt ♥


Helgen har bortsett från mitt lilla sjukhusbesök varit lugn såsom
med otroligt vacker solnedgång med regnbåge vid småbåtshamn,
i hopp om att se den vilda delfinen som håller till runt Norrköping.
Veckan avslutades också med riktigt soligt väder,
Bingolotto, tacos och ett glas rött. Imorn är det jobb igen.
Jag ställer därför larmet på tidigt och säger god natt ♥


Mer info:
Allsång på Strömsholmen

Inga kommentarer: