söndag 19 april 2015

Sunday ♥


Idag mår man som man förtjänar antar jag..
Men det var trevligt igår! Trevligt att lära känna lite nytt folk.
Gitarrer åkte fram och vi sjöng. Lite lägerelds känsla.

Jag kände mig för övrigt lite extra fin igår..
Svarta strumpbyxor och svarta jeans med uppvikt vid benen,
Lite lager på lager upptill, lätt uppsatt hår och en snygg sminkning.
En sån där kväll då man ser sig i spegeln och ler inifrån.
Självförtroende boost ♥



Jag skrev ju här att jag skulle blogga om torsdagen i mån om tid..
Var inte i tjänst den kvällen, men kameran var så klart med.
I efterhand fanns ett intresse och några av mina foton hamnade
med på kultursidan. Mina foton är de utan blixt - Se här!


Så jäkla skön och rolig människa Shirley är alltså.
Jordnära, glad, fylld med humor och väldigt lätt att prata med.
Tusen tack ännu en gång, för en toppen kväll ♥




I tjänst var jag däremot förra söndagen.
Vet inte om ni såg länken till recension med Jill..
Kompletterade nämligen in den i detta blogginlägg i efterhand.
Jag både fotade och skrev - Ni hittar recensionen här!



För övrigt måste jag nämna en maträtt som jag fick till.
Blev inspirerad av asiatisk mat och ville improvisera hemma.
Kycklingfilé, färska champinjoner, paprika, morötter, ananas, minimajs. 
Kokosmjölk, lite grädde, tomatpuré och kryddor såsom vitlök,
svart och vitpeppar, citronpeppar, kycklingsalt, grillkrydda och curry.
Låt det puttra lite och sen blanda i äggnudlar!

Det har varit ännu en bra vecka med trevliga highlights 
Skulle bli alltför långt inlägg att ta med allt.

Inga kommentarer: