måndag 13 april 2015

Helgen ♥



Premiär! Ja, årets första grillning ägde rum i lördags!
Ett berg, utsikt, växelvis soligt, spotify på högtalare och glad stämning.
Solnedgången var svår att få snygg på foto, men vad gör det 
när man fick ett helt gäng med andra bra foton.



Söndagen innebar också fotografering.
Jag var pressfotograf. Denna gången med Jill Johnson framför kameran.
Så snart jag fotat klart, kunde jag njuta av konserten.
Lite i efterhand blev jag även recensent!
Text och foto alltså! Recensionen är nu tillgänglig - här!


Det har helt enkelt varit en väldigt trevlig helg ♥
Ser fram emot att titta närmare på alla foton som tagits.
Men först är det dags att sätta måndagen i rullning!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Härligt Josefina nu är du på rätt väg och mycket spännande saker väntar <3
Älskar dig tjejen <3 Kram Mamma