tisdag 14 april 2015

Elva Elva


Äntligen fått hem mina prylar från BBB.
Har nämligen gått över från antenn till bredbands-tv.
Nya coola funktioner och en ny söt liten inspelningsbar box.
Väldigt välkomnande då min nuvarande snart ger sig.
Gratiskanaler bjuds jag visst på i början också. Cmore, Viasat etc.


Så himla skönt med radio-fjärr! Nu kan jag gömma boxen,
samt kan styra den oavsett vart i lägenheten jag befinner mig.
Bortsett från de vanliga grunderna som att pausa, spola, spela in,
och reservera kommande program, så kan jag nu gå tillbaka
i tablån och se program som jag missat, s.k catch up.
Jag kan också se play-kanaler direkt i tvn, samt hyra film.


Jag kommer kanske inte hyra film så ofta men smidigt 
med ett knapptryck iväg och en lägre summa extra på fakturan.
Tittade runt lite hastigt i filmbutiken och fann ovanstående..
Jag har förföljts av just. 11-11 .de senaste åren,
så kanske rent av tar och ser denna filmen någon kväll.

Nåja, får bli vid annat tillfälle.. Ikväll har jag andra planer!
Time to go, men önskar er en trevlig kväll.


Läs mer:
Manual och funktioner

Inga kommentarer: