söndag 8 mars 2015

Helgen ♥


Jag har ju skrivit en del om att jag är så trött på
att gå hemma och trampa, samtidigt det nog behövts.
Hur som helst så har jag ju börjat vända på detta.
Kan en viss annan leva vidare, så kan fasen jag med!


Ibland är det svårt att sysselsätta veckorna, men jag
försöker ändå hitta möjligheter att komma ut bland folk.
I helgen var det Bomässa och jag hade fribiljetter.
Men annat trevligt stod också på schemat...
Här kommer en kort sammanfattning på fredag till söndag:
Jag hann även med en fotokurs hos Nikon.
Från ena änden av stan till den andra, flöt dagarna på.
Idag hade vi dessutom extra tur med vädret.
Årets hittills varmaste dag! Folk satt i gräset här och där.
En del hade till och med picknick. Underbart ♥



Matte och Willy Björkman
Hantverk, underhållning, skratt och trevlig pratstund.
För att inte glömma Willy vid pianot, bjuda på en sång.

Trevliga de där grabbarna grus!
Willy blev så glad när han såg mig på facebook,
då han loggade in när han var hemma.
Vi har ju varit vänner där i några år och han bad mig
att skicka porträttfoto på honom och Matte.
Kul att man kan sprida lite lycka och välmening.


En lugn, men välfylld, social och trevlig helg 

Inga kommentarer: