tisdag 23 december 2014

Birthday ♥


Idag är det min födelsedag ♥
Jag firade mig som sagt i söndags, på fjärde advent,
men vi har mumsat lite marängsviss även idag.
Tusen hjärtliga Tack för alla era fina grattis hälsningar ♥





För övrigt har en massa julmat förberetts.
Mamma har stått för fullt i köket och jag har tagit hand
om lite övriga sysslor för att hjälpa till.

Julfilmer har under dagens gång rullat på i bakgrunden.
Jag fullkomligt älskar julfilmer så här års.
Mamma har idag även slagit in det sista av julklapparna.
Då fick jag hålla mig undan. Vad kan det vara tro ♥
Givetvis blev vi tvungna att smaka lite på maten.
Faktiskt det första av julmat jag ätit hittills i år.
Jätte saftigt och gott blev det verkligen ♥
Julskinkan står nu i ugnen, så den är dock inte avsmakad.
Men alldeles strax får vi även den äran.


Ja, det är inte långt kvar till tolvslaget och julafton!
Ser ut att kunna falla lite snö imorn, vilket jag innerligt hoppas.
Vad är en julafton utan lite känsla av vinter?
Ännu en bra dag! Ser nu fram emot morgondagen ♥

Inga kommentarer: