söndag 23 november 2014

Tidigare liv ★


Jag vet att det finns många skeptiker där ute.
Vet att många tycker andlighet är flummigt osv.
Oftast är det såna som inte själva upplevt något.
Man behöver ju faktiskt ha "bevis" om man ska tro.
Ikväll har jag fått uppleva något jag varit nyfiken på.
Som jag alltid har undrat över och velat prova.
Jag pratar om att ta reda på sina tidigare liv.
Som ska ge förståelse till mycket i det nuvarande livet.
Att ta reda på själens erfarenheter, på något vis..
Det måste jag ju bara prova!!

Fick nys på en mycket starkt rekommenderad person
inom detta och tog direkt kontakt med denne.
Fick ett långt och intressant svar tillbaka ikväll.
För mig blev det väldigt mycket av en aha-upplevelse.
Att jag skulle få Svar på så många frågetecken,
som jag burit hela detta livet, trodde jag inte.

Nu förstår jag verkligen varför jag haft vissa 
oförklarliga dragningar i detta livet.
Varför vissa talanger verkar oförklarligt medfödda.
Varför vissa rädslor bromsar mig upprepande...
Svårt att sammanfatta så här i en blogg,
men jag fick verkligen en stark aha-upplevelse.

Det blev ett extra fokus på ett av mina tidigare liv.
Fick ganska detaljerad uppfattning om det livet...
Intressant nog så låter det mycket som den jag är idag.
Fick faktiskt även förklarat för mig att mycket som
bromsar mig i detta livet, har med detta att göra.
Vilket jag absolut känner starkt igen mig själv i.
För övrigt fick jag även tre andra liv nämnda.
Även dom förklarar otroligt mycket om mig idag.

Detaljer som nämndes rent generellt...
och lustigt nog så är det sådant som jag faktiskt
dragits till i detta liv, utan att förstå varför.
Allt jag fått reda på är inget man kan gissa sig till.
Det är riktigt starka övertygelser för mig!
För er läsare kanske allt detta låter flummigt...
Jag tänkte att jag skulle ta det hela med en nypa salt,
men måste erkänna att jag är imponerad!

Inga kommentarer: