söndag 17 augusti 2014

Vardag

Ja, igår hölls den sista dagen av Augustifesten.
Späckat stads schema från morgon till efter midnatt.
Jag gick dock inte ut förrän vid 21 på kvällen.
Några vänner hade förfest, men jag var inte med där.

Blev en nykter kväll där jag lite snabbt tittade igenom
den långa marknaden, som jag ännu inte sett.
Såg fyrverkerierna och artist uppträdanden fanns här och var.
En publik tjej friade till sin kille från scen. Han tackade Ja.

Trots den trevliga stämningen överallt här i Norrköping,
med glada ansikten och mycket skoj som hände,
så kände jag mig inte helt på humör ändå...
Jag valde att gå hem rätt så tidigt igår kväll faktiskt. 



Nåja.. Imorn är det måndag och vardag igen.
Jag ska upp tidigt och ta tåget till Linköping.
Har fått en ENeG remiss till Universitetssjukhuset där. 
Jag ska alltså få metallplattor på kroppen som ska ge 
mig elektroniska stötar. Sägs vara smått obehagligt.
Har iallafall gjort lite nödvändiga ärenden denna söndag.
Nu ska jag fylla i läkarpapper och sen är jag redo.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Fina tjejen ,lycka till i morgon
Kram