söndag 24 augusti 2014

Avslutning


Igår var jag på avslutning av "En knäpp revy".
Anders är med i den och har länge velat att jag kommer.
Så det gjorde jag givetvis på sista föreställningen!
I mysiga Knäppingsborg, satt vi utomhus med tält över oss.
Även Morgan kom, samt hans trevliga tjejkompis.
Riktigt kul då man inte ser han så ofta.

Efteråt gick vi mot logen, där det blev avslutningsfest
för både Pippi och Revy- ensemblen.
Långbord i mysiga gränden. Snacks, vin och mingel.
Riktigt kul att träffa alla gamla kollegor igen,
samt andra kända ansikten man inte sett på ett tag.
Samt de trevliga människor jag fick lära känna.

Intill oss på Knäppingsborg, var det fest i Vitt tema.
Det var flera dansgolv, scener, DJ's och barer. Utomhus.
Jätte mycket folk och riktigt skön stämning.
Så vi alla gick över dit och fortsatte kvällen där.
Jag var svart och vitklädd, så jag passade ju in, haha


Blev lite kyligt framåt senkvällen,
men det var en bra kväll och inget regn i sikte.
Man får väl passa på att nyttja uteserveringar nu.
Tack till alla inblandade ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Oj vad fin du var :)
roligt att du hade en trevlig kväll
Kram