måndag 28 april 2014

Media Markt


De senaste veckorna har flytit på varje dag.
Har inte helt hunnit att sitta med bloggen, men försöker
iallafall sammanfatta de lite mer nämnvärda tillfällena.
Kom som sagt hem i onsdags kväll, från Skaraborg.
Som ni kunde läsa i förra inlägget.

Torsdag - Söndag så hade Media Markt en elektronikmässa.
Det har de varje år och de bjuder på mat, kaffe, saft,
har lite stånd utanför varuhuset, men även inne i butik.
De har artister och andra scenuppträdanden, auktioner,
motorcross uppvisningar och massa mer.
Vi var där hela lördagen och söndagen i kanon fint väder.



Foton jag tog på: Oscar Zia, Linus Svenning, 
Nanne Grönvall, Ola, Yohio och Sean Banan. 
Fotograf: Josefina Dernsjö




Jag fick äntligen chansen att prova segways!
Det hade dock inget med eventet på Media Markt att göra.
Två bekanta som hade hyrt sig varsin.
De sa att de flesta brukar vingla en del innan de lär sig,
så de blev förvånade över att jag hittade känslan Direkt.
Måste säga att det var riktigt KUL med segways!!
Även motorcrossen var rolig att fotografera.
Vädret var fantastiskt dessa dagar på Media Markt.
Man höll sig lixom där hela dagarna och hade trevligt.




Jag vann förresten en Lyxig HP-skrivare i en foto tävling.
Man lämnar in ett foto lite spontant och de ringer upp vinnaren.
Ganska många bidrag, men mitt backstage foto på Sean Banan 
med dansare, blev vinnande bidraget! Kändes himla bra faktiskt!
En oredigerad bild dessutom!
Extra kul när man vinner inom något man sysslar med - foto.
Skrivaren skulle kostat 1800 kr. Kvitto och allt fick jag med.
Tusen Tack HP och Media Markt!

Inga kommentarer: