onsdag 9 april 2014

Händelserikt


Fotojobben strömmar in....
I förra inlägget fick ni se mitt arbete med Weeping Willows.
På lördags kvällen fotade jag ett 30-års jubileum.
Ett jazzigt band med massa solister. Blev många foton totalt.
Gäller att välja ut några få, som känns mest väsentliga i syftet.
Recension + mina foton ligger iallafall ute nu. - Klicka här!


Söndagen blev en spontan, men händelserik dag.
Räckte med att man var ute på vift, så upptäckte man att
det hände lite olika skojsigheter runt om i stan.
Underhållning av bl.a Nanne Grönwall.


Måndagen började kl 6 på morgonen.
En fylld dag som bestod mest av jobb. Bl.a ett möte hos
ett mediaföretag som växer för fullt. Fick berätta om mig själv.
Mina tankar, åsikter, sätt att jobba, foto och som skibent.
De tycker jag passar riktigt bra in i företaget.
Jag är vad de söker och de tycker även jag passar bra
att sitta med i företagets redaktion. Spännande.

Efter detta mötet, så bar det iväg till Skandiateatern.
Då var det dags att plåta musikalen RENT.
När en föreställning pågår i nästan 3h, så blir det många foton.
Var hemma vid 22 och då var jag ordentligt trött.
Känns ändå skönt att det händer saker om veckorna.


Inga kommentarer: