söndag 22 december 2013

Skaraborg ★


Klockan är över midnatt och det betyder att det är 4e advent.
Jag reste som sagt till familjen i Skaraborg i måndags.
Efter nyår reser jag hem till Norrköping. Pappa kör mig.

Syrran har jul bakat, inför min ankomst hit.
Har blitt en del fika stunder under veckan, ihop med Morbergs glögg.
I torsdags var vi på Erik Linder's julkonsert i Skövde.
Jag har jobbat med honom, så han gav mig ett bra kompispris. Tackar!



Marken är grön och det blåser en del.. kalla vindar.
Mamma har plockat granris och gjort fina dörr kransar.
Idag köpte vi julgran. Man får såga ner en själv på säljarens mark.
Det är något visst i att hugga en själv faktiskt. Mysigt!

Nä, nu ska vi lägga oss här. Jag fyller ju 30 år på måndag,
men valde att det blir bättre att fira sig på söndagen.
Önskar er alla en riktigt fin och mysig 4e advent!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Bara kul att ha dig hemma <3
Kram