onsdag 27 november 2013

Bedroom

Jag tänker mkt på säng. Behöver en Ny.
Idag har jag nämligen bara en 90 säng i denna snygga ramen:
.
 Fotona ovan är gamla och söta Wilmer är ju omplacerad.
Kan tillägga att han bor på landet, hos en jätte passande familj.
Vi har kontakt flera ggr per år. Han finns alltid i mitt hjärta ♥
.
.
Jag behöver som sagt en bredare säng.
En 120 är för liten och 160 är onödigt stor. Jag vill ha 140.
En medel funkar ju bra med tjock, skön bäddmadrass,
men bäst skulle ändå min kropp må av en mjuk säng.
Jag fyller 30 nu till jul, så jag har passat på att önska mig säng.
Det är ju nått jag verkligen vill ha och behöver, samt Kostar.
Bara man har madrassen, så kan man köpa ny ram i efterhand.
Ser fram emot att inreda och fixa i sovrummet framöver.

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja det är något du behöver verkligen , lilla Wilmer så fin <3
Kram