måndag 5 mars 2012

Highlights


Under söndagens dygn hade jag hela 83 besökare här på bloggen.
Jag får lov att hälsa alla nya läsare välkomna!
Hoppas Alla har haft en bra helg! Jag känner mig iallafall väldigt nöjd!
Jag har fortfarande influensa, men blir lite rastlös av att sitta mig frisk.
Hostan försöker jag framför allt få ordning på innan den bryter ut Ännu mer.
Har läst att choklad ska vara host-dämpande. Det är nått bra i kakaon.
Nåja, jag har ju några tillfrisknings metoder som jag kör på.



Lördag var helgens höjdpunkt. Blev en långpromenad i solen.
Väl hemma igen så kändes det för lugnt, så det blev fram på stan,
vilket även slutade i en god fika på mitt favorit café, Skafferiet. 
Toast i ciabatta med salami, samt varm choklad med grädde och marshmallow.

På kvällen var det så klart Andra Chansen som var i fokus!
Ja då behöver man bubbel för att höja stämningen ytterligare. Det va Gött!
Passar på att gratta Thorsten Flinck till sin finalplats.
Låten växer ju mer man hör den och uppträdandet kändes övertygande.
Alltför många njuter av att se honom misslyckas annars och pressen 
riktigt Letar efter små saker att förstora, för att få spännande rubriker.
Så jag unnar honom verkligen all medvind nu! 
Folk bör lära sig att gammalt är gammalt! Att alla har tråkiga bagage.

På lördag är det final och det ska bli sjukt spännande faktiskt!
För det är många bra bidrag i år, men en klar favorit som jag har, är Loreen.
Det blir så klart bubbel att dricka även på finalen!
Blir att lägga sig tidigt ikväll så jag orkar, för jag ska upp tidigt imorn.
Önskar er alla en fantastisk vecka! Det tänkte jag ha iallafall.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

wow Grattis till så många besökare vad kul, vilka mysiga bilder
Ja Thorsten är verkligen värd detta för han kan sin sak ,sen har han ju allt den karl,och hoppas folk slutar prata ner honom alla har vi väl ett förflutet på ett eller annat sätt
så Heja Thorsten säger jag bara <3
Kraaam